شنبه 31 شهريور 1397 _ 12 محرم 1440 _ 22 سپتامبر 2018
فارسی | English
 منوی اصلی
 
  آیین نامه ها و فرم های مرکز کامپیوتر دانشکده

آیین نامه ها و فرم ها

 برخی مقررات مربوط به سایت :

1. رعایت سکوت در محیط سایت الزامی است .

2. نصب هر گونه نرم افزار بر روی رایانه ها یا تغییر تنظیمات آن از طرف دانشجویان محترم غیر مجاز است .

3. دانشجویان محترم فایل ها و برنامه های مورد نیاز خود را در فلش مموری های خود ذخیره نموده و از ذخیره در حافظه ی سیستم های موجود در سایت خودداری فرمایند. این کار موجب شلوغ شدن، کند شدن و پایین آمدن کارآیی و سرعت سیستم ها می گردد .

4. هنگامی که کامپیوتر روشن است، جا به جا کردن کیس به هارد سیستم آسیب وارد می کند. از جا به جا کردن کیس ها اکیداً خودداری فرمایید .

5. هنگام روشن بودن سیستم ها لازم است هوا آزادانه در داخل سیستم جریان داشته باشد. لطفاً از گذاشتن کیف و سایر لوازم که مانع عبور هوا در پیرامون سیستم ها می شود، خود داری فرمایید ..

6. دانشجویان محترم از خوردن و ریختن آشغال بر روی میزها خودداری فرمایند .

7. لازم است، دانشجویان محترم مراقب اشیای خود باشند . سایت کامپیوتر مسئولیتی در قبال اشیای به جا مانده یا گم شده ندارد

8. اینترنت ، فقط براي استفاده درسي دانشجويان مي‌باشد. هيچ کاربري اجازه ندارد از شبکه دانشکده و يا سيستم‌هاي موجود شبکه استفاده غير درسي و شخصي نمايد. مسول مرکز کامپیوتر دانشکده، در پايان هر روز نوع استفاده دانشجويان از سيستم‌هاي دانشکده را بررسي کرده و در صورت مشاهده تخلف، نام‌کاربري دانشجو را غيرفعال مي‌نمايد و در صورتيکه کاربري بيشتر از دو بار تخلف ذکر شده را تکرار کند، به امور دانشجويان معرفي و در صورت عدم رعايت مقررات به کميته انضباطي دانشکده ارجاع وطبق قوانين و ضوابط با خاطي برخورد مي‌شود

9. این سایت متعلق به دانشکده علوم تربیتی است جهت استفاده نکردن دانشجویان دانشکده های دیگر کاری کنید که پس از عمل Logoff نیز ارتباط شما از اینترنت قطع شود و password را در اختیار آنها قرار ندهید

در صورت مشاهده تخلف در اين زمينه، نام‌کاربري کاربر غيرفعال خواهد شد.